Logowanie

Reklama na pojazdach


Ogólne zasady wyklenia pojazdów foliami wylewanymi, polimerowymi i monomerycznymi


1. Należy pamiętać, że wyklejanie powierzchni samochodów z przyczyn technicznych nigdy nie będzie odpowiednikiem nałożenia powłoki lakierniczej.
2. W zależności od rodzaju zakrzywienia powierzchni stosuje się odpowieni typ folii z laminatem bądź też samą folię.
3. Do wyklejania szyb w pojazdach stosuje się folię perforowaną typ One Way Vision z atestem.
4. Z uwagi na ograniczenie technologiczne i fizyczne przy aplikacji folii na powierzchnie pojazdów mogą wystąpić następujące zdarzenia końcowe:
   - zakładki z brytów folii (klejenie folii odbywa się wyłącznie metodą "na zakładkę"),
  - nieznaczne pęcherzyki powietrza znajdujące się pod przyklejoną folią (zwykle zanikające po kilkudniowym okresie eksploatacji),
   - nieznaczne zanieczyszczenia, które mogą przedostać się pod aplikowaną folię z zakamarków wyklejanego pojazdu (listwy, rynienki, uszczelki, zawiasy, klamki, lampy, klapki, zaślepki itp.),
   - nieznaczne nierówności przy docinaniu aplikowanej folii (mogące wystąpić zazwyczaj podczas obrabiania ręczengo nierówych powierzchni np. klamki, lampy, lusterka itp.),
   - docinanie aplikowanej folii na "ostro" przy obrabianiu krawędzi elementów karoserii (drzwi, błotniki, maska, pokrywa bagażnika itp.),
   - możliwe uszkodzenia powłoki lakierniczej przy usuwaniu folii z pojazdów na elementach elastycznych (posiadających mniejszą przyczepność lakieru) np. silikonowe łączenia elementów karoserii, bitumiczne pokrycia progów, błotników, nadkoli pojazdów itp.),

cpneskakotkronopollodz
meganemafiasmarttaurustiger
persaskoda